Bezzubí „vlci“

12.10.2009 21:36

FK Bílov – Olbramice 0:4 

Dnes jen krátce. Proč? To protože jsme nic nepředvedli, tak proto! Ale zcela nic! Nepamatuji si ze zápasu jedinou kloudnou akci, která by stála za zmínku. Tedy v podání borců FK Bílov. Zmíním tedy jen ojedinělý slušný výkon námi neoblíbeného sudího Maliny. Faul na Lukáše Teichmanna za žlutou kartu a také vyloučení jednoho našeho hráče. Toť vše! Ne, počkat. Beru zpět. Výborný výkon podal náš gólman Mirek Kupka. Jinak netřeba dodávat nic navíc. FK Bílov nekouše! Náhubky netřeba.

Zpět

Diskusní téma: Bezzubí „vlci“

Datum 13.10.2009

Vložil Michal

Titulek f

Odpovědět

Kluci , to sou zkušenosti , nedat golmanovi šanci aby si sahnul na balon :-D

Datum 12.10.2009

Vložil David

Titulek f

Odpovědět

Ty si nic nepamatujes protoze si byl jeste ozraly:D sance byli, napr. takovy patrik mel pred sebou prazdnou branu...i michal se cpal do slusne akce (musime mu vysvetlit do ktere branky se ma trefovat ocas jeden:D) , myslim si ze jsme nehrali spatne, chcte to vychytat chyby meli by jsme se na to zamerit na treningu , ale vite jak to chodi, kdys nas prijdou 3 nebo 5 lidi je to celkem na hovno.

Datum 13.10.2009

Vložil casper

Titulek Re: f

Odpovědět

máš pravdu,byl jsem našrot.proto mi to tak přišlo.já jsem nezpracoval balon,nepřihrál,nevystřelil,nevybojoval,prostě totálně mimo. už nikdy. co se týče michala, tak jsem ho nechtěl v textu dráždit, ale je pravda, že to k té tyči umístil opravdu nechytatelně :)))

Datum 16.10.2009

Vložil Patrik

Titulek Re: f

Odpovědět

však já tu branku jednou trefím:D

Datum 09.02.2010

Vložil Michal

Titulek Re: Re: f

Odpovědět

sem zvědavý kdy , ale už ted se na to těším :D